Hej!

Vet ni...idag hade jag min sista muntliga redovisning för terminen. Det känns skönt och ännu en sak att bocka av på listan. Nu återstår ett kort seminarie på tisdag, sen är det dags för B-uppsatsen. Än så länge känner jag mig inte riktigt redo inför den, mest på grund av att jag inte har ett färdigt ämne än, så den nöten får jag försöka lösa inom den närmsta tiden. Har ni förslag på intressanta, spännande och roliga ämnen så hojta till. Allra bäst vore ett ämne som inkluderade alla de tre nämnda orden. Nåja.

Imorgon är jag ledig, och på måndag, maaaah så härligt! Sanningen är den att jag verkligen ÄR ledig, ingenting att läsa, inget att förbereda inför tisdag och inga uppgifter att göra. Hur firar jag detta då? Jo, med en sovmorgon följt av en härlig kompisdag tillsammans med Sandra, det blir en runda till väla, fika och annat skoj, woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback