Alla hjärtans dag

Visst är det en härlig dag, alla hjärtans dag? Oavsett om man är singel, sambo, särbo, kompisar eller vad man än är så är det fint att kärleken har en speciell dag. Kärleken kan visa sig i så många olika formar och det skadar inte att fira det lite extra. Jag tycker givetvis att man ska visa kärlek och omtanke de övriga 364 dagarna också men jag kramas gärna lite extra och pysslar om mina nära och kära en dag som denna. 


Det här väntade på Jonas innan... Iihhh. Jag var själv pirrig och glad över detta och blev ännu mer glad när jag såg Jonas leende efter han öppnat kuverten. 
Vi ska se Petters (enda!) spelning på Kungliga Operan i Stockholm, wiho. Så det blir två dagar i Stockholm med konsert, mys och övernattning. Underbart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback