Igår var ingen vanlig dag

För det var bästa Tulles födelsedag!
Jag och Liziz slog till med en liten överraskning på kvällskvisten i form av en hjärtebakelse till födelsedagsgrisen. 
Vid 22 tiden fick jag ett samtal från en glad kusin som nyss hittat sin överraskning. Under vårt samtal hörde jag smaskande och bakelsen fick betyget väl godkänd. Haha. Grattis igen bästa Tulle! :)
 



 
Nu är jag hemkommen från Malmö och skolan, tänkte sätta mig ner med en kopp kaffe, lite kurslitteratur och sen invänta curlingen som börjar 16.00, heja Sverige! Därefter är det hockeydags, heja Sverige igen! 
Och för att fullända onsdagen slår vi till med matchen mellan Arsenal och Manchester United också. Den ska jag dock inte se hemma, allt för husfriden skull, så jag tänkte se den med pappa, så får Jonas sitta här hemma. Sen får vi helt enkelt se vem som är gladast och vem av oss som har rätt att håna vem...puh nervöst. Såhär såg det ut sist,  INNAN matchen, som slutade 1-0 till United.. :) :)
Jag har tyvärr ingen efter bild...haha. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback