2013 - ett bra år

Jag tänkte minsann slå till med en årsresume av året som gått. Mest för min egen skull men där kanske är någon mer som skulle tycka det var skoj 😊
I det stora hela så har året varit bra och jag är nöjd. Jag är nöjd över livet och för att ha äran att ha en så fin familj, släkt och vänner. 
Börjar med månaderna januari till juni. Enjoy!

Oskar och Johanna hade 25, respektive 23 årsfest i januari. 
 
Jag fick äran att tituleras som Novalies fadder och jag är så stolt över detta! Här är vi på dopet den 2/2 2013
 

Jag har vinkat till kungen under hans besök i Landskrona, hej hej!
 
 
Jag har varit i London tillsammans med Jonas familj. Vi såg matchen mellan Arsenal - Manchester United (slutade 1-1, vilket var det bästa resultatet för husfridens skull).


 
 
Jag, Cornelia och Anne-lie var och hämtade bästa Emelie på Kastrup.

Vi hade en överraskningskväll för Filip ute i Härslöv
 
 
Lina fick en babyshower!
 
 
Vi har firat midsommar hos Paulina
 
 
 
 Del två kommer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback