Sommar, sommar, sommar

Hej hopp!
Dagarna bara flyger förbi och det gäller att hänga med. Vi har blivit bättre på att ta tillvara dessa fantastiska sommarkvällar genom att äta middag på stranden, ta en promenad eller ett kvällsdopp och det är så härligt. Imorgon är det augusti men det känns inte alls som att sommaren är på väg att ta slut, jag tror den stannar ett tag till! 

Jobbet rullar också på, nu har jag snart jobbat fyra veckor efter semestern, men det känns som....en?! Aja, så är det när man har roligt :) hehe. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas också att sommaren stannar ett tag till. Men augusti blir en speciell månad detta året. Ha det bra bästa Johanna. Kram Annika

Svar: Ja den blir det verkligen! :) åh ja, så mysigt! Hoppas ni mår bra allihopa :) längesen jag såg er! Kramar
Johanna

2014-07-31 @ 19:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback