Snor, snor och åter snor

Hejåhå!
Det är redan onsdagkväll och dagarna bara flyger förbi. Jag dras med en jäkla förkylning, men jag är igång. Tung i huvudet och trött på kvällarna men så länge jag slipper feber och annan skit så är jag nöjd, en förkylning kan jag hantera :) 

Senast jag skrev några rader här var i lördags och det känns som det var igår...och då har jag ändå gjort massor (!) under dagarna där mellan. Som vad då tänker ni, jo varit både i Göteborg och Borås, varit på rättegång i Lund och haft utredande samtal :) Praktiken är skitskoj ich jag trivs jättebra och suger åt mig all erfarenhet och kunskap jag kan. Mina handledare är superduktiga och väldigt tillmötesgående och jag känner mig trygg i deras sällskap och i rollen som praktiken kräver av mig. Häromdagen höll jag mitt första utredande samtal, och det gick bra! Något hoppigt mellan frågeområdena men överlag är jag nöjd, wiho! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback