Måndag och tio dagar till julafton


Ohoj gott folk. Det är måndag och då finns det alltid möjligheter för nya tag och nya löften. För mig handlar det om att hitta motivation till träning, som så många gånger förr. Jag mår bättre, blir piggare och är en härligare person att handskas med när jag får tid till träning i min vardag. Första steget efter monsterförkylningen inleds alltså idag och jag är pepp. 

I övrigt har det varit en härlig måndag och den har spenderats på jobbet i Helsingborg. Jag fick så många lovord med mig i bagaget idag så jag tänker sväva på dem ett tag och faktiskt inse mina styrkor som jag kan använda i framtida arbetet som socionom och inom socialt arbete. Det är viktigt att stanna upp och reflektera över sig själv med jämna mellanrum och det gjorde jag i eftermiddags. Det är värt det. 

Nu är det slut på det filosofiska, alldeles lagom tills bussen är framme och jag ska hoppa av. Hem och byta om, sen blir det alltså träning. 


Ha en fin måndag! 

Kommentarer
Postat av: Li

Heja detta peppiga inlägg! Och heja dig!

Svar: Heja heja!
Johanna

2015-12-14 @ 18:49:23
Postat av: Li

Heja detta peppiga inlägg! Och heja dig!

Svar: och heja dig fina människa!💕
Johanna

2015-12-14 @ 18:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback