Det är över!

Två månaders slit är över. Vår kandidatuppsats är skriven och inlämnad och det känns helt jävla fantastiskt. Om jag är såhär glad och utmattat nu, hur kommer det kännas vid själva examensdagen om cirka ett halvår? Nåja. Lev i nuet :) 
Vi är nöjda och nu kvarstår opponering innan nästsista terminen är avklarad...tre års studier, finito. Var fasen tar tiden vägen alltså?! En termin kvar sen är jag färdigutbildad socionom...smaka på det. Underbart. 

Idag har jag haft en riktig belöningsdag. Efter inlämningen väntade 50 minuters massage följt av en kaffe i på espresso house. Därefter blev jag upphämtad av Tulle och vi körde en runda till Hm Home innan vi styrde bilen hemåt igen. Sedan slängde vi ihop en grym pasta och firar med rödvin. Åh perfekt dag. Imorgon är det jobb och sen ska jag mysa med Sofie, Novalie och Nelia! :)







Kommentarer
Postat av: Li

Bra jobbat! Grattis! 🙌🏼😘

Svar: Tack tack tack!❤️😍
Johanna

2015-05-27 @ 23:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback