Ledig kväll

Åh jisses vad det var välbehövligt. Igår blev jag hämtad av Tulle på stationen, sen blev det en kort stund av bus tillsammans med Gabby, Loui och Carl innan vi styrde bilen hem mot Tulle. 

En kväll med lite vin i solen, räkor och annat gott, en fantastisk kusin och en soffa, sen är man hemma! Tack. 

Nu har jag blivit fulladdad (precis som himlen, jisses vilket oväder..och ja..jag är riktigt obekväm med det..det är något övermäktigt med åska och blixtar som inte alls tilltalar mig) med ny energi och nu skriver jag uppsats igen :)






Kommentarer
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Vad härligt det låter! En riktig vårkväll.

Svar: Verkligen härligt!
Johanna

Postat av: Li

Avundsjuk!! 😍

Svar: Du får vara med nästa gång?! 😃
Johanna

2015-05-07 @ 14:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback