Njuter fortfarande

Dagen började med några timmars jobb och jag har längtar efter att kunna jobba utan stress från uppsatsen...ja det låter kanske konstigt men det är liksom skönt att gå dit och veta att man är där med gott samvete utan någon stress och vetskap om att uppsatsen väntar där hemma, slut på det! 

Därefter blev det bus hemma hos Olle och Sofie med finaste tjejerna. Vi fikade på lekplatsen, gungade, drack kaffe och kollade på Rio 2, fantastiskt ungar! Och Sofie såklart!! :) 





Dessutom, jag fortsätter på mitt belöningssystem! Ikväll har jag och Jonas ätit räkmacka och druckit vin. Vi ses inte så mycket i helgen så därför firar vi (mest jag) att uppsatsen är klar :) 
Snart ska jag sluta tjata om den..bara lite till, det är en så härlig känsla. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback