SOL!

Vi har tagit vara på dagen så gott det går. Jag inledde förmiddagen med en kortare sovmorgon och lite plugg för att sen ta en paus tillsammans med Kajsa. Vi tog en rejäl och härlig promenad i solen och samlade energi. Därefter fuskade jag lite med min planering och cyklade ner i stan med Jonas för att äta lunch i solen,..men NU (och sedan några timmar tillbaka) så sitter jag här framför datorn och försöker producera text. Det går framåt... det är väl det. Jag har bryggt nytt kaffe och har lite naturgodis sidan om så jag hoppas det går bra ett tag till. På återseende.

Kommentarer
Postat av: Li

Vi såg er på tycho! 😃 Vågade inte hälsa... 😱

Svar: Men va??😳 varför inte? Var var ni?😊
Johanna

2015-05-14 @ 19:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback