Vilken dag!

09.00 befann vi oss på malmö central och därefter fick vi en picknickpåse innan vi skulle ta tåget igen. Tåget gick mot Köpenhamn och vips så vad vi i Christiana. Jag har aldrig varit där men jag vill utan tvekan dit igen. Jag kan inte riktigt sätta ord på det men det är något fascinerande och skrämmande på samma sätt. Folket och stämningen är...loose och avslappnad men samtidigt vet jag i bakhuvudet att saker och ting är olaglig och vad droger kan göra med människor och det skrämmer mig. Visst, alkohol är ännu värre men..nu är ju lagstiftningen vad den är.  Hur som helst. Jag uppskattar verkligen dagen där och vill absolut åka tillbaka för att kunna där och kolla in området ordentligt. Efter Christiana blev det lunch på Copenhagen Street Food och det kan jag rekommendera. Vilket ställe :) mat för alla sorter och väldigt härlig ide. 







Dagen slutade inte där!
Vid 16.30 lämnade jag mina fina arbetskollegor för att möta upp Maria, Lina, Yasmine och Marlene. Vi skulle fira uppsatsen och hade bokat bord på Fridays. Mums! Nu efter mat och kanske lite för många drinkar är jag på väg hemåt. Så nöjd med dagen och tackar alla inblandade! :) 

Världens bästa kursare! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback