Fredagkväll som byggare Bob


Sådärja, då var det fredag och skolans första vecka är avklarad. Det känns bra och jag är, om möjligt, mer pepp än vad jag var tidigare så detta bådar gott. 

Fredagskvällen har spenderats tillsammans med tulle. Det blev ett snabbt besök på Ikea, och därefter en smarrig plocktallrik från Smakfullt som avnjöts med ett glas rött vin. Därefter satte vi igång, vi agerade byggare Bob, borrade upp tavla, flyttade byråer, bar in blommor och vi lyckades med allting! Eloge till oss. Sen fick det bli ännu ett glas vin som belöning. 





Nu är jag hemma och sängen väntar, behöver några extra timmars sömn eftersom jag tror att natten på jobb imorgon kommer innebära dålig sömn så jag förbereder mig så gott jag kan. Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback