Här är jag!


En uppdatering vore möjligtvis på sin plats? 😊

De senaste dagarna och veckorna har sprungit förbi och jag har inte riktigt hunnit med. 
Jag har börjat i Landskrona och det känns bra! Jag har kommit in i en aktiv och händelserik period men jag ska nog lösa det också. Just nu vill jag hoppa lite in i framtiden och sen tillbaka till nutiden igen. Jag vet VAD jag ska göra men jag vet inte alltid HUR jag gör vissa arbetsuppgifter och det gör mig frusterad. På så sätt hopas sakerna snabbare på hög och jag blir lite stressad. Oavsett, jag trivs jättebra och jag ångrar inte alls mitt val 😊

Så de senaste veckorna har bestått av jobb, klurigheter, frustation, glädje, fotboll, vänner, träning och allt annat som hör livet till. Och imorgon är det Valborg, detta firas dagen till ära i Malmö med fin, fina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback