Status

Det har ekat tomt här inne några dagar. Jag är tillbaka på jobbet efter en kort semester. Det känns okej och dagarna går väldans fort eftersom vi har massor att göra. I övrigt så fortsätter vi med packningen. Sex veckor till semesteromgång nummer två och sju veckor tills vi får nycklarna till den nya lägenheten. Ja just det, vi har löst boendesituationen, så det känns skönt! En mysig tvåa några gator bort föll oss i smaken och nu ska vi göra det bästa av situationen 😊

Annars njuter jag av livet och allt som det bjuder på. I söndags kom en liten kille till världens som jag hoppas få träffa snart. Förutom vädret, som just i skrivande stund bjuder på regn, så ser jag fram mot allt som sommaren har på sitt schema, karneval, festival, sommarfest, fotboll, träning, vänner, grillning, Paris och allt därtill. Härligt! 😃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback