I'm back



Jag och min mage är kompisar igen och det känns fantastiskt. Det har varit ett par jobbiga veckor med velande fram och tillbaka. Egentligen har mina bekymmer (om jag ens kan kalla det så...) varit lyxproblem men det har ändå påverkat mig, mer än vad jag trodde det skulle göra. Att bli sliten åt två håll, varav magkänslan drar mer åt det ena hållet. 

Nu kan jag äntligen pusta ut och känna mig nöjd. Jag har tackat ja till en tjänst i Landskrona, avtal skrevs idag och jag är tillbaka på hemmaplan. Det känns så bra och det har blivit som en nytändning i jobbkarriären trots att jag är alldeles nyutbildad. 

Jag ser fram mot det här,  nu kan jag landa i detta och bygga vidare mitt arbetsliv utifrån den här tjänsten. 

Nu kör vi! 😃


Kommentarer
Postat av: Li

🙌🙌😃

Svar: Du och jag, så kul!!
Johanna

2016-03-18 @ 21:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback