Tillbaks till arkivet

Det här inlägget skrev jag den 19:e november förra året, då föll årets första snö, 2010 alltså. Nu är det den 23:e november och det finns ingen som helst tillstymelse till snö. Det är fortfarande flera plusgrader och inte ens kylan är här. Jag vet jag är en av få som uppskattar det här med kyla, vinter och snö, men det är orättvist. Det är varmt (ta det med en nypa salt...) fler månader än vad det är kallt, så varför klagar man? Är det vinter så är det vinter, så enkelt är det. 
Så, därför slänger jag iväg en önskning till någon högre makt om att sänka temperaturen och ge oss snö i vinter, lagom till advent hade passat bra. Om inte det går, så får du några extra dagar på dig, 1:a december går också bra. Tack.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag håller helt med dig Mini. När det är vinter ska det märkas! Det ska vara vitt och kallt :)

2011-11-23 @ 20:00:40
Postat av: Jag;

JA! Ännu en vintersupporter, härligt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback