Torsdag

Jäklar, en vecka sedan jag skrev detta. Dagarna springer verkligen förbi. Imorgon är det näst sista fredagen på jobbet, någonsin. Jag har bara en vecka kvar. Det känns både vemodigt och som att det är dags nu. Jisses, jag vågar ju knappt titta tillbaka men sanningen är den att jag jobbat sedan efter studenten. Oktober 2007 var min första månad... förstår ni att det är fem (!) år sedan. Herregud. Man börjar bli gammal, hehe. 
Nä, nog om det. Det är dags för förändring och den tredje september är det dags men innan dess har jag några veckor till att förbereda mig. En vecka med jobb och en vecka med massa förberedelser.
Nu återgår jag dock till vardagen och det faktum att det är torsdag och jag ska alldeles strax slänga ihop scones som jag tänkte ha framdukat när Jonas kommer från träningen. Gott och mysigt. Imorgon är det fredag och dags för fotboll igen, då klappar vi händerna för Härslöv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback